Friday, February 3, 2012

Coklat... My Peberet...!

Bismillahhirahmannirahhim...

Salam... huarggghhhhh... Dah masuk tahun 2012.. Da bulan dua baru terkedek-kedek nak tulis entri baru. Hihihi.. Sebenarnya banyak perkara yang terjadi, bukan perkara tak baik. Tapi perkara2 yang baik. Nak tulis seme banyak sangat sampai aku pun dah lupa. Tapi yang pasti, abah dah pencen & dah balik semula ke semenanjung. Bestnyaaaaa..!!! Masa mula2 amek dorang (mak & abah) kat airport, wah terasa best sangat sebab terasa dekat sikit nak balik kampung pasni. Mula2 sampai terus duduk dengan aku. Bawak mak jalan2 kat kedai Romantika, keh keh.. Macam2 dia nak beli, abah pun sama. Tapi sebab rumah kat kampung nak renovate maka mak & abah beli barang kecik2 jer. Mak kata.. Umah da siap nati, nak jalan lagi tempat ni. Boleh, no hal punya.

Eh.. ehhh.. lari tajuk plak dah. Suka tau lari tajuk aku ni.. :) Sebut pasal coklat ni bukan apa. Baru2 ni asben aku outstation. Lambat sangat dia balik dengan kete tak boleh startnya lagi. Nanges2 aku kat umah.. Wakaka.. Takderla. Puas gak tunggu kan. Da la, aku dok kat umah time malam macam2 lak dengar bunyi. Huhuhu.. ala bunyi kete, motor.. hehe. Dalam kol berapa tah, dia msg, bagitau dah sampai kat tol Kesas. Haaaa... Lega rasa. Bila dengar bunyi kete dia, aku dah sengih2 dah coz takderla aku bertemankan tongkat & pisau tepi pintu, hehe.. (penakot kan aku) keke...

Sampai jer, aku tengok dia sengih2 bawak coklat. Wahhhhhhh... Sukanya aku time tu. Rupanya boz dia kasik, dua bekas lak tu, kebetulan lagi sekali, asben aku tak berapa nak suka coklat, maka seme2 tu aku la yang ngap, hahahaha.... Dia makan jugak, tapi sikit, bukan macam aku tamak haloba, hahaha... (ketawa jahat)

Ok la, sampai sini dulu corat-coret untuk hari ni. Nati aku tulis tentang aku gi Langkawi tanpa asben, wahhh.. ngape, gadoh ker bawak diri p Langkawi..?? Wakaka.. Takde maknyanya. Aku gi ngan family la.. Hehe.. Nati la citer, k.. Babai blog. ~ Tima kaseyyyy.. Bozzz.. Kasik coklat, beg kertas Gong Xi Fa Chai lg tau... Tima kaseyyy abg tolong bawak balik coklat.. keke ~
~ Seme ni aku makan sorang.. Huwawawawa ~

No comments:

Post a Comment