Wednesday, December 22, 2010

Penat Gak....


Bismillahhirahmannirahhim...

Fuhhh... Letih gak aku beberapa hari ni. Berjalan ke sana ke mari cari barang. Penat gak erk, maklom la nak jadi raja untuk sehari ni bukan senang. Persiapan lama tapi majlis tuh berlangsung cuma sehari jer, phewww...

Semalam aku ke Temerloh, gi cari bunga & sebagainya kat kedai nama 'Cowboy'. Pestaim pegi sana. Pegi dengan maklong, adik & mak. Lebih kurang cam Mydin la, dia jual barang banyak2 borong kan, rege dia boleh tahan murah. Sebenier pun banyak, sedia duit ajer bagi yang mampu. Bagi yang kurang nak mampu cam aku ni, kekekeke.. Aku carik barang yang perlu ajer, hehe.... yang penting, aku dapat bunga ros yang aku nak dengan rege yang murah pada aku la. Serta dapat beberapa barang yang agak comel giler, hehe...

Pas dah ronda2 lama kat dalam tuh, kitaorang gi makan, depan kedai makan tuh ada satu kedai panten, pas makan kitaorang gi situ. Pastu aku jalan2 dalam tuh, syok jugak banyak barang lawa, rege pun lawa gak... Keke... Tapi aku terbekan kat satu bunga ni so aku beli la.

Pas sampai umah, mandi manda & sebagainya, aku terus sambung siapkan barang2 tok gift nati. Semalam tok member2 dah siap. Pastu buh munge2 kat beg tangan mas.. Pun setel. Hari ni lak, tugas aku, riben biru yang dipasang secara senget pada pasu2 Sawak khas tok barang hantaran nati. Untuk orang2 Band nati... Guna pasu Sawak gak, dalam dia sumbat potpuri rose yang wangi giler di punjut cantik dengan nett biru beriben pink yer.... Hahaha

Insyaallah, malam ini akan sambung wat bunga ros merah yang beli semalam tuh tok wat bunga gubahan atas barang2 hantaran nati. Kalo siap seme malam ni, bagos la. Coz sebelum aku balik Sibu ni, aku nak mende2 remeh ni siap. Malas nak tggu beberapa hari nak kawen baru nak wat. Penat lah.. Hehe..

Ok la, maklong aku, adik Zati & Dekna dah sampai, nak borak2 dulu.. Papai


No comments:

Post a Comment