Tuesday, December 28, 2010

Serba Sket Persiapan...

Bismillahhirahmannirahhim...

Hari tuh aku ada kata aku gi 'Cowboy' Temerloh carik munge kan... Ha, ni dia munge2 tuh. Aku saja pilih wane merah supaya dalam gambar nampak seri & kebaboomm...


~ Munge2 yang telah aku pisahkan satu persatu ~

Murah jer munge2 ros ni, 1 tangkai ada 5 kuntum = RM3.95... Cantik munge dia macam bunga hidup, sangat sesuai dengan apa yang aku carik selama ini, cewahhh...


~ Munge2 yang telah siap di ikat dengan jayanya.. Credit tok mak saya kerana sudi menolong, hehe.. ~


Gambar di atas yang ada npon tuh, bersepah la sangat wat kejenya, baru hias munge.. Kecoh betol, hehe.... Tapi di antara munge2 ni ada yang aku ikat riben biru.


K, pasu2 Sawak ni aku bawak balik masa cuti raya hari tuh. Masa balik cuti tuh, aku memang tak kasik sapa2 pomm nak kem barang dengan aku, ikan masin ke, kek lapis ke, pasal aku bawak balik banyak barang kawen aku.. Sori yer kawan2... Hehehe.... Pasu2 ni telah pomm siap di gubah dengan jayanya oleh aku, hehe... Biru & pink, sweet giler, hak hak... Puji2 an la plak...


K, ni adalah salah satu gubahan hantaran aku. Ni nak letak Al-Quran & sejadah. Kan aku wat sendirik jer hantaran, huhu... Jadik, santek ke kurang santek ker, ia adalah hasil kerja tangan aku, so.. Aku tanak komen lelebih.. Haha... Yang penting aku nak ia simple tapi nampak kemas & sedikit cute.. Hehe.. Tang mana cutenya ntah la... Kekeke.... Gubahan yang lain, lain bulan aku upload gambau yer, nati tak seprais la plak, hehe... Ok la, chow cin cau...
Daaaaa...

No comments:

Post a Comment