Friday, June 8, 2012

Pagi Yang Sungguh BZ.. (( Bz la sangat... Haha ))

Bismillahhirahmannirahhim...

Salam, hai blog..
Hari ni macam tak cayer jer aku dengan adik naik motor gi Shah Alam. Asben aku tak dapat nak teman sekali sebab dia ada hal. Jadi, lepas mesyuarat secara tidak rasmi akhirnya dapat lah keputusan macam tu. Pagi2 masa asben nak gi keje, dia anto gi umah adik kat Sek. 7, pastu lepas je sarapan roti canai barang sekeping dua... ( psstt... satu jer ye ) maka aku ngan adik dengan kompidennya gerak ke tempat motor. Dia bese gi kelas ke umah, umah ke kelas jer. Tak pernah lagi bawak sampai ke bandar bagai. Tapi adik aku ni jenis berani dari aku sket tu pasal boleh lepas. 

Kenapa aku beriya sangat nak ke sana..???? 
Haaa... Ada sebab yang sangat penting sekali. Ni antara hidup ngan mati jer ni.. Hahaha.. Tipu je.
Mula2 ingat nak ke Tabung Haji, tapi lepas dapat kol dari abah, maka tak jadi pergi sana, sebabnya abah dah tolong setelkan dari Raub jer. Seterusnya, kitaorang ke satu kedai ni, bila dah setel kat kedai tu, maka setel la sudah segala masalah yang perlu di selesaikan. So, apa lagi.. Kami jalan2 kat dalam kompleks PKNS tu. Sempatla rembat anak tudung cotton dua helai... (0_0) suke2...

Dah tu, jalan2 plak kat SACC, tujuannya nak ke KK Home Deco nak carik jam gantung yang mak & abah nak sangat tu. Sebab dah lama giler carik coz stok kat Romantika sudah habis. Jalan2 jer la, takder la aku nak beli kat KK Home tu, mahal wehhh, hidu bau kedai je la kan. Dah ronda2 kat dalam, adik aku ajak gi Plaza Alam Sentral plak... So, teruskan perjalanan lagi.

Adik aku nak sebey baju raya sebenarnya. Di sebabkan xder lagi yang dia berkenan, aku ajak dia gi Romantika sebab nak cari jam. Haaa... Kooo, sekali ada pulak, bersepah banyaknya jam gantung.. Aku terus kol abah la dia nak design dalam dia macam mana. Dah ada ni kena terus beli takot kalo tak terus rembat kompem lama giler nak dia ada semula. Berbulan bulan dah aku dok tunggu, baru ni ada. 

Ala... Lupa nak amek gambo jam mak. Lupa jugak nak amek gambo aku dgn adik aku ronda2... Huuu


 
~ Rasa cam nak borong jer seme2 ni.. Suka la ~

No comments:

Post a Comment