Wednesday, May 30, 2012

Musim Cuti Sekolah... Musim Orang Kawen...!!!

Bismillahhirahmannirahhim..
Salam blog. Ok, kali ni di sebabkan musim cuti sekolah telah pun tiba. Maka aku rasa nak tulis pasal iklan/promosi tentang keje kawen... Har har har... Entri ini tidak panjang sekadar nak berkongsi dengan mereka2 yang bakal menamatkan zaman bujang atau tercari-cari pelamin impian anganku musnah ehh.. Salah plak, hihi.. 

Di bawah ni ada aku upload gamba2 pelamin. Siapa punya pelamin2 ni seme. Hmm.. Ini semua adalah cetusan idea dari kezen aku iaitu Ajar & suaminya Ary. Mereka berdua ialah pemilik Raja Nurul Wedding. Floral Artist. Event 

Boleh gi Facebook dorang k, untuk tengok lebih banyak gamba dan berurusan dengan mereka.

K, ini ialah singgahsana dorang masa dorang kawen dulu pada 5 dan 6 November 2010 
Cantik kan..

~ Ajar & Ary ~
Masa ni tema dorang... Warna2 pastel...


Ini pulak antara customer2 dorang, boleh cuci mata sekarang...

Wedding Rahida tan Sri Abdul Razak & Halif
Grand Dorsett Hotel, Subang



Wedding Azlyn & Zairul
Grand Dorsett Hotel, Subang



Pertunangan Rose Dato' Pahamin & Shamsul
Kg. Sungai Penchala, KL



Wedding Mohamed & Naseera
Dewan Melati, Perbadanan Putrajaya



Wedding Dayana & Ashraf Muslim
Villa Bestari, Gombak


Ok, sekali lagi... Jika korang ingin mendapatkan khidmat dorang, boleh hubungi dorang kat... SINI

2 comments:

  1. Nice nya! Btw, suka makan nasi minyak! Hihi

    ReplyDelete
  2. Terima kaseh Syafiqah.. Saya pun... Baru minggu lepas makan nasi minyak kenduri kawen kat umah maklong saya... Minggu ni pun, ada org kawen jugak.. best kan.. hehe

    ReplyDelete