Sunday, May 13, 2012

Produk Yg Memang Sesuai Dengan Haku Tapi Dah Xde Di Pasaran / Susah Nak Dapat...

Bismillahhirahmannirahhim...
Weii.. Panjang giler tajuk entri ko ni Yatie.. Wakaka..! Hmm... Apa kabar blog. Sebenarnya da lama nak citer, tapi asik bertangguh je. Tapi sebelum tu aku nak mintak maap dulu yer kat tuan2/puan2/cik2 yang empunya gamba2 ni ek. Aku xde tujuan/agenda lain sekadar search image cari gambar berkaitan & save. Mintak maap la sekali lagi kat tuan empunya gamba yer, sebabnya masa aku guna barang2 ni dulu aku takder la plak simpan nawaitu nak snap gamba mereka2 ni seme.. Huuuuu


Kulit aku ni len sikit. Yang mana orang lain sesuai, aku tak sesuai. Bila dah sesuai, pastu dah takder plak jual kat mana2 kedai/pasaraya.. Hangin  jugak kadang. Yer r, nama pun pompuan kan.. Haruslah nak kulit yang elok.. Hehe

Produk yang pertama yang memang sesuai sangat dengan aku ialah pencuci muka ni... Dari JJ (5.5)
* Dulu aku guna yang sensitive skin *

Pencuci muka yang kedua ialah dari jenama Safi... Iaitu Safi Rania. Tak silap dia ada pegaga, anggur.. Memang ok dengan aku. Tapi sekarang dah xde sebab dia da wat jadi Safi Rania Gold.. Dia campo2 dengan emas pulak... Sama la dengan pelembab dia pun aku guna jugak. Memang masa  tu kulit muka aku elok je, sebab sesuai kan.

Haa.. Losyen plak aku sangat suka yang losyen JJ yang dulu2 punya. Lebey kurang macam ni la dia punya warna. Tak silap aku wane botol dia wane krim2 gitue pastu bau dia ada bau bedak. Sekarang dah takder kuar da.. Hmmm.. Sedeh la. Sebabnya aku sangat sesuai guna losyen yang ini. Makanya dah xde di pasaran lagi sekarang ni... Huuu

Dan aku juga sangat suka dengan cologne JJ yang dulu2 punya jugak. Botol dia warna hijau, yang dulu punya bau sangat2 sedap, bau fresh jer. Teringat satu kisah di mana masa aku keje Putra LRT dulu, aku memang guna cologne yang hijau ni. Ada sekali tu aku singgah kedai gamba, budak2 tu tanya aku pakai perfume apa. Haha... Pastu aku jawab, x pakai perfume la, guna cologne Jonhson hijau tu jer... Budak2 tu mcm tergezut jer, coz dorang kata wangi.. Hehe... Tapi sekarang bau2 cologne ni seme dah tukar bau da. Yang hijau ni dah tak wangi macam yang dulu. Bau pening jer aku rasa. Sekarang aku guna yang pink jer. 
Ok, Sekian dulu setakat ini blog, Lepas2 ni aku nak citer pasal jalan2 pulak. Sebab dah lama tak update. Walo agak ketinggalan dari segi masa & tahun, tak kesah lah. Blog aku kan, suka hati aku la.. Wakaka.... 

IMAGE : BY GooGLE

No comments:

Post a Comment