Sunday, June 26, 2011

Serba Sedikit Koleksi Yang Ado...

Bismillahhirahmannirahhim...
Salam..
Hok hok.... Sakit tekak lak. Hmm, tadi sementara nak tunggu amek adik aku balik keje. Aku cam gatei tangan nak 'mensenap' gamba. So, aku pun susun2 la pinggan-mangkuk lama2 peninggalan arwah moyang aku ni ataih meja konsul neh. Ada banyak senanya, tapi, ini jer la yang dapat di selamatkan oleh mak ayah aku dari 'di cilok' orang. So, mak ayah aku amek sket, aku lak amek sket. Padahal banyak lagi bunga yang cantik2.. Tapi tak pelah... Tak de rezeki kan..


- pinggan kecik tu, besenya arwah moyang letak sambal,
yang size besar tu pinggan makan nasi -


- Ni pun pinggan makan nasi -


- Yang ni lak, tak pasti letak apa, dah tak ingat da -


- Yang ni lak, aku suka sangat coz bunga dia cantik,
size tak besar sangat, sederhana jer.. letak2 kueh/biskot -


- pun sama dengan di atas -


- Gelas2 lama -


- Beg make-up mak, hehe.... -


- Close-up sket, hehe.. Ada barang tau dalam dia, aku letak losyen2, hehe -

Ok, secara jujurnya aku sayang giler seme barang2 ni, sampai jumpa lagi...
Daaa....

No comments:

Post a Comment