Monday, June 27, 2011

Krim Rojer - Putri Binari


Bismillahhirahmannirahhim...
K, dulu aku pena bitau ada satu ubat jerawat yang berkesan tapi dah susah nak dapat sekarang kan. So, sekarang aku nak kongsi satu jenis krim dari Putri Binari ni. Nama dia KRIM ROJER. Ekceli, ni adik aku yang beli, coz jerawat dia menjadi-jadi naik pas pakai satu cleanser ni. Nati aku tepek cleanser tu kat sini, nati la tapi...

Skang nak cakap pasal krim ni dulu. Yang bagusnya, pas adik aku guna, jerawat dia makin beransur sembuh, takderla benjolan, gelembungan dah kat muka dia.

Aku pun guna sekali la krim ni pasai jerawat aku pun naik gak pas guna itu cleanser, adoyaiiii.. Ku maseh ingati cleanser itu.. Huhu... Memang tak membaguskan, untuk kulit muka aku & adik aku la..

Krim ni dia beli setelah dia tanya kat kedai jamu kat tempat dia keje, akak tu sajes dia beli krim ni, coz akak tu pon guna krim ni tepek kat muka anak dia.. Hmmmm

So, rege dia berapa? Rege dia RM10.90. Kat kedai lain tak tau la berapa. Coz kedai jamu ni terletak dalam pasaraya Econsave, kot2 dia caj sket coz nak bayo sewa kedai dia ke, mana la tau kannn...

6 comments:

  1. yerp...krim ni sangat bagus...kecut jerawat...=D

    ReplyDelete
  2. Krim ni mmg bagus...pnh pakai mmg jerawat batu cepat kecut...tp skrg ssh skit nak dpt.. Sy dlu beli rm12 hehe... Xkisah la rege dia bape kan janji ade kesan bila pakai... Huuu tp kedai jamu biasa pg tu dah xde stok😭

    ReplyDelete
  3. Banyak ada kata maydin taman gaya johor

    ReplyDelete
  4. Banyak ada kata maydin taman gaya johor

    ReplyDelete
  5. Iye krim ni mmg bgs.kat tmpat sy byk jual ni

    ReplyDelete