Wednesday, June 1, 2011

Barang Yang Lepas..

Bismillahhirahmannirahhim...

Salam...

Iyeww, dah lama giler tak mengupdate ape2 kat sini. Uhuk, bukan la sibuk sangat pun sejak dah bertukar status ni, hehe.. Tapi ada jer keje nak wat setiap hari maka nak menulis pun jadik hang la kekeke..

Ok, kali ni aku nak kongsi2 gambo yang aku amek sebelum aku kawen dulu. Keje2 keras tangan yang aku wat & sape2 yang terlibat jugak sehingga lah seme majlis selesai, alhamdulillah... Terima kaseh tidak terhingga kepada aku & sekutu2 sekalian, hehe...

Maka dengan ini, saksikan lahhhh...


- Mase ni tgh cat bakul + hias utk hantaran


- Maseh lagi decorate tok hantaran.. yg bawah kanan tuh, tgh tulis kad kawen..


- Ni adalah antara barang2 yg aku kasik kat tetamu, ada kategori la...


- Untuk adek badek, mak2 sedara, org pasang kemah, wat keje dapo, member2 aku, kawan2 mak, org2 band, atas meja penganten, menitik inai, family seblah suami, & utk hari besar


- Seme barang2 cukup teliti aku wat pembungkusan dia k.. hehe


- Aku wat sendiri guest book aku (atas seblah kiri)
- Abah tgh cucuk bunga manggar (bawah seblah kanan)


- Tu gambo hantaran yg aku gubah
- Bawah sekalik, bilik penganten.. Sila abaikan langsir itu coz time tuh langsir biru belum sampai lagi... hehe

K, Sekian...

No comments:

Post a Comment