Friday, December 31, 2010

Pegi Genting - 29 Nov 2010

Bismillahhirahmannirahhim...

Hehe.. Nak tergelak pun ada sebab pegi GH ni secara tibe2 da lewat sebenarnya. Masa ni aku lom kawen lagi ekkk.. Pegi ramai2 tau. Pak sedara, mak sedara, sepupu-sepapat segala serta mak & adik aku, tak ketinggalan bakal suami aku.


Al-kisahnya, paklong aku keje kat sini. Dia keje kat Hotel Highlands ni. Kebetulan dia cuti, so maklong aku ajak kami semua gi jalan sini. Kebetulan lagi, bakal suami aku pun ada jugak balik Raub time tu. So diskas punya diskas, akhirnya dalam pukul 2 lebih petang baru gerak. Apa..?? Ha'a.. Yer. Sebabnya, kete maklong aku wat hal so sempat la pulak gi masuk hospital dalam beberapa jam, hadoiiii.. :p

Akhirnya, sampai masa jalan jugak kami. Sampai jer jalan2 ler di kawasan sekitar. Best jugak sebab waktu tak ramai sangat orang.


~ tempat paklong keje ~


~ dengan sepupu-sepapat ~

~ maklong tengok apa tu sampai terpusing kepala.. Hehe ~

~owhhh... tak di rancang pun ok, nak pakai warna sama putih itam.. ni namanya kebetulan ~

~ next station... Wangsa Maju ~ (eh.. tibe2 Wangsa Maju) :p
~ tgh jalan2 kat dalam, nampak pakcu, dia tengah keje, tapi boley jer ajak dia kuar jap.. ~
~ siyes, aku suka area ni, seme ni di buat dari botol mineral ok... ~
~ hohoho... nak balik da, tapi sempat gak la, masuk tempat salji, umah antu, masa tak mengizinkan nak berlama-lama kat dalam ~
~ ngan adek tersayang... ~

~ sebelum 'turun' singgah kat tempat stoberi genting.. ~
~ wahh.. segar dari ladang ~

Ok, sekian cerita pasal Genting Highlands... Babai Genting, babi stoberiiiii....
xoxo...
apakah..?? dah macam Gossip Girl la pulak... kekeke

No comments:

Post a Comment