Wednesday, December 1, 2010

Kek Ohhh... Kek....

Bismillahhirahmannirahhim...

Dalam pale otak beberapa hari ni asik dok pk tentang kek kawen. Aku rasa aku terbekenan la nak guna kek COKLAT. Bukan tanak yang wane2. Tapi saja jer nak kek aku di limpahi dengan COKLAT...!!! Hahaha... Macam dalam gamba2 yg aku upload neh.
Kek coklat lawan stoberi mimang la mantoppp sesangat.

Aku tak kesah sangat samada guna dark choc or apa2 jenis choc ke janji ia dipenuhi dengan COKLAT...!!!
Walopun kek di atas hitam legam, tapi hitam itu menawan bukan.. Hehe
Cantek gak senanya kek coklat ni kalo wat kek kawen.... Tapi yang ni kalo wat kek untuk hantaran seswai la kot...
Aku tak kesah sangat kalo kek ni nak berapa tingkat pom, 1 ke, 2 ke atau 3 ke... Janji ada kek. Kalo aku nak pedajal orang, boleh jer aku guna kek yang kecik, so untuk tengok jer la ehy, bukan untuk makan... Wakakaka..... Kijam sungguh, ekeke...

Hmmmm... Bentuk luv pun ok gak ekkk.... Kesimpulannya, aku rasa 95% maybe aku guna kek coklat kot.. Kot la, coz belom diskas dengan Encek Bakal S. lagi... Kalo dia kata dia x kesah, makanya.... Mimang aku sambar kek coklat la, nak buh stoberi kat atas... Huhuhu...


Nota Kecik : Gambar2 kek ni aku cilok dari Encek Google...

No comments:

Post a Comment