Tuesday, November 30, 2010

Jalan2 Tengok Katil

Bismillahhirahmannirahhim...

Petang tadi aku kuar dengan adik aku. Saja jalan2 kat bandar, dah lama niat nak kua x kesampaian, cewahhhh.... Tompang teksi atok aku, mintak dia benti kat pasaraya Yong. So setat dari situ kitaorang jenjalan dari satu kedai ke satu kedai.

Pastu, kitaorang masuk kedai perabot. Coz nak tengok katil aku. Wahhhh.... Aku berkenan betol dengan set wane putih tuh.

Bilik aku kecik jer, so aku tanak katil besa2, cukup la sekadar ada jer. Set wane putih ni cantik r, tapi mahal sket nih... Huhuhu....


Set yang ni... RM1499


Set yang ni lak... RM999 jer, tapi dia kasik RM900 kalo aku nak, dapat free tilam & bantal lagik. Aku sukek coz ia simple & x besa pom.... Meja solek dia pom tecik kuwus jer... Comel la...


Yang ni RM1699...


Dua2 meja solek ni.. Rege dia murah jer.... RM499
Aku minat tol dua2 design ni...


Coz, bakang cermin ni ada rak tempat simpan barang...


Lemari baju ni pom smart gak....

Pas da puas ronda2, kitaorang lepak jap kat Happy, makan nasi goreng ngan ABC... Pas makan, masuk satu lagi kedai perabot, pehhh.. Mahal lak barang2 dia, x mampu lak aku rasa, huhuhu... Dalam kol 5 lebih, kitaorang pom balik umah....

No comments:

Post a Comment