Friday, May 8, 2009

Menitis Air Mata.. Haha..

Bismillahhirahmannirahhim...


Salam hari Jumaat. Aku tak dapat nak taip banyak2. Jap gi dah nak memblahkan diri wat puding lak. Jualan untuk esok hari & lusa. Kenapa tajuk entri aku sedemikian rupa..? Memanglah.. Aku emo lak beberapa hari ni, melebih-lebih nengok drama/ost/citer/ maka.. Aku pon turut sama kene impak maksima... Mengalir & menitisss airmata.. Sedeh siot citer hindi aku tengok baru2 ni, dah la hero dia muka sejibik cam ex aku yg kawen toh. Pastu, heroin dia Aish lak, huhu.. Adess.. layan tol citer tuh. Citer Korea yg kat Tb 303 pon sama sedeh.. Huhu.. Pe ni tibi tayang citer sedeh2, aku ni dah la sensitip. Asal tgk citer jer mesti nak terimejin time aku perasss dulu. Sampai Mr.H pon dah tak larat dah nak nasihatkan aku. Naseb jauh, kalo depan mata.. Menanah pale otak aku dengar bebelan dia.. Wakaka!!!

No comments:

Post a Comment