Wednesday, May 6, 2009

Honey & Clover..

Bismillahhirahmannirahhim...
Aku memang suka kartun. Komik. Maka dengan adanya cenel ANIMAX, memudahkan aku untuk melihat citer2 yang aku suka. Aku paling suka tengok citer GIRL FROM HELL.. Tapi, tuh macam misteri sket la. Kalo part ada kisah2 cinta, kata2 pujangga.. Aku sukek tengok Anime kat bawah ni.. HONEY & CLOVER. Best siott citer neh, aku sukek bekground muzik dia, cahaya penataan citer tuh, memang best lah...

Baru2 ni, kat TB 8, ada lak Honey & Clover versi drama bukan anime, pehh.. Bukan men layan aku ngan citer neh. Dah la plakon2 utk watak citer neh.. Hemsem2 belaka.. Keke.. Girl dia pon comel2 & kiut2 jer.. Besh jugak, pasal dapat tengok real kan, beser tengok versi anime jer..

Dalam episod minggu lepas, ada kata.. Pokok Clover ni, kalo kita jumpa daunnya ada 4, maka hajat/impian kita akan tercapai, walopun itu mengarut... Tapi, aku carik jugak, wakaka.. Bukan lah percaya, tapi saja nak cari, susah wei nak jumpa yang 4 daun, bese banyak yang 3 daun jer. Nama pun citer kan.. Aku lak yang terpengaruh, hehe.. Ehh, mukan terpengaruh, saja jek cari, kebetulan masa tgh bersihkan rumput2 kat tempat tanam sayur tuh, jumpa lak pokok Clover ni.

Kelabu lak gambo, beteri dah merah da senanya, tapi gatei nak snap jugak gambo.. Hehehe

Ni la rupa pokok clover yang sebenar... Masa zaman sekolah2 dulu, aku pangey pokok heart.. Pasal rupa bentuk daun dia cam LOVE...

2 comments:

  1. salam... saya dah lama ingat nak linkkan blog anda dalam page saya cuma ambil masa skit kerana sibuk dalam nak menubuhkan syarikat.. alhamdulillah kini semuanya telah selasai... jadi saya dah linkkan blog anda dalam page terbaru saya iaitu page syarikat saya... jenguk bersama...

    http://www.e-jie.co.cc/

    ReplyDelete
  2. EN.PEMIKIR : terima kasih banyak2.. Ok, saya akan melawat ke sana nanti.. Terima kasih sekali lagi..

    ReplyDelete