Tuesday, March 17, 2009

Sapu & Cat "Umah"...


Has has hasyumm..! Adeh, selsema lak pas sapu2 umah ni. Al-maklom la, beberapa hari ni bz sket. Jenguk kejap2 jek. Baru beberapa hari tak menulis kat sini. Tapi, rasa macam dah lama jek, wakakaka... Tengok, dah berhabuk, siap sawang2 lagik. Pas sapu2, cat umah lak. Tatau r, orait ke tak orait kaler cat umah ni. Sajek pilih yang simple, tak gulap wane dia. Hmmm.. Harap Encek Whateva berpuas hati. Malam ni, dengan mata yang dah nak terpejam ni (macam ada batu-bata jek rasa) huhu.. Rasa macam tak bermaya jek nak taip pepanjang. Ngantok ler wei.. Tak cukup tido, club kat blakang ghumah aku ni asik ada orang bergado jek. Geram betol. Pas minum, mabuk, pas wat hal, ngamok2 lak.. Rasa nak baling batu block jek kat dayi orang tuh kasik pensan sket. Membisin jek taunya! Oyer, pagi tadi kul semilan pagi dah gerak gi Airport anta makde sekeluarga nak ke Kuching lak. 'Go go holiday' tol dorang ehh. Rasa sunyi lak, bese (semenjak makde datang) riuh jer, borak2, gelak bagai.. Alih2 dah sunyi semula.
Sempat gak la aku snap beberapa gambo dorang masa gi jenjalan. Ada banyak senanya. Tapi aku upload sket2 jek la, len ada kat Fb la aku letak. Tapi esok la aku upload... Nak titon dulu. Nak kaber tido yang lepas2.. Huhu.. Melampau betol.. Wakaka..

No comments:

Post a Comment