Wednesday, March 18, 2009

Ronda2 kat Sibu...

Okek, seperti gue bilang 1,2,3.. Eh bukan.. Hehe.. Seperti yg dijanjikan ni adalah sebahagian gambo2 yg sempat aku edit & upload..
Pas makde aku sampai, makan tgh hari dulu. Pastu, rest sejap. Petangnya lak, gi kedai pasu, water front lama kat Sg. Rejang. Bergambo-gambo..
Malamnya plak, kitaorg wat seprais besday kat Nizam, merangkap kezenku... So, menu malam tuh laksa sarawak..
Esoknya, ayah aku bawak dorang gi beli barang kraf, pasar & tempat2 len. Aku ngan mak tak ikot, sal kena masak tok lunch. So, malamnya lak, dapat jemputan dari Pakngah aku, dia ajak gi makan kat umah dia. (Pakngah aku kawen ngan org Sibu)
Makde aku gi pasa Sibu, dia geram tengok udang beso2.. So, dia beli & kitaorang masak utk lunch.. Antara menu yang ada, Sambal Udang ni la.. Nak respi, klik kat... SINIMalam terakhir, packing barang, beg.. Setelah 3 hari Makde datang.. Dorang pon berangkat lak gi Kuching... Sekian.

No comments:

Post a Comment