Sunday, March 8, 2009

Saper Yang Menang..?

Wah, malam ni menyaksikkan satu perlawanan sengit yang memang dinanti-nantikan oleh semua peminat sukan badminton termasok la aku ni haaa... Aku memang minat badminton dari dulu lagik. Persoalannya, siapakah yang bakal merangkul gelaran Juara pada malam ini???
Datuk Lee atau Lin Dan?
Hmmm... Kalo mata aku ni yang memerhati, minda yang meneka serta hati yang terdetik, mengatakan yang Lin Dan bakal menang malam ini. Tengok je lah cara dia beraksi, lincah serta bertenaga. Tak nampak letih langsung! Paling aku perasan skali, Lin Dan jarang wat silap. Tau jek nak agak pukulan supaya tak terout. Dia seorang yang 'kedek' untuk bagi pihak lawan dapat mata free. Sangat bijak terutama dalam merangkap pihak lawan. Paling dasat, smash dia tajam wooo... Datuk Lee pun hebat juga, tapi beliau selalu wat silap. Selalu pukul tak lepas a.k.a sangkut kat jaring. Selalu terout. Malam ini aku harap beliau bermain dengan mantap. Walaupun Lin Dan saingan yang hebat. Mana tau, keajaiban bakal terjadi. Sapa tau Datuk Lee ada strategi tersendiri, mana la tau kot-kot malam ni beliau beraksi kedek untuk bagi Lin Dan dapat mata free.. Semuanya bakal terjawab lebih kurang 35minit lagi... Aku lak yang ober dup dap debaran jantung. Macam aku lak yang nak lawan dengan Lin Dan. Wakakaka.... Pape pon, seandainya Datuk Lee tewas ditangan Lin Dan, kita sebagai rakyat Malaysia harus terima dengan redha. Datuk Lee, dun give-up!!! Go Go Go...

No comments:

Post a Comment