Monday, March 23, 2009

Lagu Pada Petang Ini.. Hoho..


Curasan Rasa - XPDC

Tika begini Aku juga mengerti
Perasaanku terganggu

Malam penuh dengan bintang

Indah khabar rupamu
Menawan setiap waktu
Apa lagi yang dinantikan
Bukan bertepuk sebelah tangan
Cintaku tidak
Aku pastikan sampai tujuan
Berarak mendung bintang
Berlagu sepi semalam
Aku hanya seorang insan
Tak mampu keajaiban
Jika perlu engkau tinggalkan
Demi relakan kemanusiaan (liriklagu.net)
Sejernih kasih
Selembut sinar mutiara
Belaian kau yang lembut
Tak dapat aku melupakan
Sentuhan kasih
Irama merdu dalam dakapan
Suara yang membisik
Bagai gelora menghempas pantai..
Sejernih kasih
Selembut sinar mutiara
Belaian kau yang lembut
Tak dapat aku melupakan
Sentuhan kasih
Irama merdu dalam dakapan
Suara yang membisik
Bagai gelora menghempas pantai..
Aku hanya seorang insan
Tak mampu keajaiban
Jika perlu engkau tinggalkan
Demi relakan kemanusiaan

Langsung Tak Faham - XPDC
Kata hari ini
Kotakan janji
Usah ditangisi

Hidup yang sementara
Sekelip berubah
Sekelip berubah

Penantian ini kehausan
Kerana aku sedang
... di padang pasir

Perjalanan jauh
Tanpa tafsiran
Itulah pedoman

Tidak kiranya waktunya tiba
Pasti geraknya bermula
Gerak bermula
Gerak bermula

Dan aku juga
Sama-sama
Mahu mengerti maksudnya yang nyata
Ianya terselindung
Oh... Di dalam bayangan

Perlukah
Kau pertahankan segala dosa
Kerana semua itu
Ada waktu
Ada waktunya
Di mana janji

Dan tiba
Dikala fajar pun mula menyinsing
Dan menutupi malam
Meratapi
Oh... Susahnya
Dari mana hadirnya
Oh...

No comments:

Post a Comment