Sunday, March 8, 2009

Alhamdulillah, Lega...

Assalammualaikum pembuka tirai pada hari ini, bulan March tahun 2009. Yer, benar. Aku rasa puas hati sekarang. Sangat lega. Walopun agak lambat aku mulakan. Tapi tak per, masih awal lagi...
Hatta terhasilnya rumah kedua aku kerana aku ingin lari sejauh mungkin dari yang 'pertama' itu. Aku ngak mau dicampur-campur segala entri bikin gue pusing! Ngeeee... Senang cakap, kat sini aku bebas bersore (dalam hati jek la..) Aku bebas nak kondem sesapa (jahat gak aku ni..) sambil gelak setan. Hehehe.... Aku gak lagi bebas giler babas jangan sampai terbabas nak tulis apa ajer yang aku nak tulis. Hmmm... Gituelah.

Di sini juga, aku akan lebihkan penulisan. Lebih ke arah penulisan la kiranya..
(ayat mengulang) Aku akan menulis selagi aku mampu, selagi aku terdaya. Tarik nafas jap. Sambung balik. Jika aku lama 'diam' maknanya aku tido la tuh. Hahaha... Takderlah, jika aku takder apa yang nak disorekan, nak dikomen, nak dibantah, nak diulas... Aku diam la, dah takder citerkan, takder isu. Dok diam jek la. Ngeeee....
Sekarang ni tengah hari. Dalam pale otak ni, takder ingat lain. Nak santap jek. Terbayang sudah lauk-pauk ataih meja. Air ribena epal yag dingin dalam fridge, pergghhh... Bikin gua sentap r...
Aku berhijrah ke meja makan dulu la. Perut aku dah karok lagu kumpulan MUH dah ni... K, gerak dulu. Chow...

No comments:

Post a Comment