Tuesday, May 27, 2014

Err.. Bagus Ke Shaklee Ni..

Bismillahhirahmannirahhim...

Selamat tengah hari blog. Hah dah kenapa aku ni tibe-tibe nak tulis pasal suplimen ni, macam lah ko terel sangat, hek hek.. Bukan, bukan macam tu. Dalam beberapa hari ni aku sibuk dok tanya En. Google perihal suplimen Shaklee. Kenapa beliau, kenapa bukan dia dan dia. Ahaa.. Ini kerana selepas pencarian selama beberapa hari, melalui sumber-sumber yang ada, membaca review/testimoni dan sebagainya, hati ini bagai ditarik-tarik untuk mencuba. Padahal dulu bak kata adik aku.. "bukan awak menyampah ke dengan Shaklee... kata tak suka.." dia menjawab spontan selepas  aku menyuarakan hasrat untuk mencuba produk ni, hoho.. Aku kata, dulu memang lah macam meluat giler , ye lah asal buka muka buku, bukan setakat hari-hari malah hampir setiap jam update tentang iklan Shaklee ni, hoiiii.. rimas hoii... *maaf yer kepada penjual/pengguna tegar.. hihi, itu dulu ok, diulang dulu.. haaaa

Maka, setelah aku amati & berkira-kira sendiri tanpa disuruh, hmmm.. Why not kan.. Memang harga dia rasa agak melampau mahalnya banding brand lain, tapi.. tapi.. tapi.. dia harga mahal tapinya boleh makan lama sampai lebih 3 bulan, hoiii jimat hoii.. Itu yang membuatkan aku rasa tergerak hati, sebabnya aku tak suka beli sebulan abis bulan depan beli lagi.. Ditambah lagi bila tengok sesapa yang dah makan dia punya review amboiii... aku rasa macam hari tu jugak nak transfer bayar, hari tu jugak orang tu bagi & hari tu jugak aku nak telan, haha.. Bila aku rasa dah yakin, baru aku msg kawan aku yang memang penjual & pengguna tegar Shaklee ni. Padahal awal2 dulu, aku memang ada tanya dia tentang set kesuburan & cerita pengalaman dia sendiri. Tapi bila dengar harga set tu.. sesak nafas aku siot.. memang takde bajek langsung la.. Lagi pulak masa tu nak wat pasport & nak sediakan ringgit untuk bercuti ke Bandung lagi, memang tak arrr nak beli set tu kan.. Mau makan pasir cicah kicap aku laki bini sudahnya, hew hew hew

So, apa yang aku berkenan sangat nak amek ni.. Aku nak amek ESP, sebab aku cepat letih.. bila baca semua kata bagus untuk kulit jugak, dalam hati tertanya jugak, ye ke? Tapi takpelah kalau aku makan tak jadi apa-apa perubahan kat kulit asal boleh bagi aku tenaga pun dah takper. 

SUMBER : Shaklee.com.my

Yang kedua pulak aku nak ialah.. Vit.C dia..
SUMBER : Shaklee.com.my

Yang ketiga pulak.. Vit.E dia.. 
SUMBER: Shaklee.com.my

Wahh.. macam banyak je wit ko ekk nak beli semua ni, hihi.. Bukan beli sekaligus dow, beli ESP dulu, aku bukan orang kaya, kalau aku kaya semua bil-bil jiran tetangga aku bayor.. haha.. *krik krik
Aku nak tambah beli lagi dua jenis sebab aku rasa aku memerlukannya. Maklomlah dah cecah 30series ni kena lah jaga walau aku rasa memang sudah terlambat, orang lain muda-muda dah ambil dari awal.. hehe.. 

Ok rasanya cukup lah, tayang gambar je la dulu, sebab takde dalam genggaman lagi botol-botol ni semua. Dah ada nanti, dah makan segala baru aku share apa yang aku rasa pulak. Ni asyik tengok testimoni orang lain je kan, macam jeles lak rasa.. keke.. sebab masalah dorang dah selesai sejak amalkan suplimen ni. 
Tarik nafas yang panjang.. Ok lepaskan. Fuhhhh.. Takpe yatie, jangan berkira sangat dengan produk untuk kesihatan, nanti kalau sakit sapa yang susah.. Anda dan mereka-mereka di samping ada jua.. Hihihi

No comments:

Post a Comment