Friday, August 19, 2011

Coklat Coklat.. & Coklat Lagi (Peminat Coklat)

Bismillahhirahmannirahhim...

Errmmm, sekejap jer dah nak habis bulan ramadhan kan. Tak lama lagi nak raya dah. Ada member bertanya kat aku, dah supin raya lom? Jawapan aku, lom la.. Hehe, di sebabkan aku agak boring hari ni coz tiwi rosak secara tibe2, maka semalam & hari ni keje aku asik tengok utube ajer, semalam dah khatam dah tengok cite korea.. Prince Hour.

Hari ni kita tengok video len plak.. Ramai orang sekarang dah pandai wat coklat senirik, tapi ada jugak yang tak tau lagi.. So, cerr tengok sini... Aku pun dah pena wat dulu, lama daaa... Masa aku dok Sibu, umah aku dekat dengan kedai barang2 wat kuih/biskut/kek. Aku selalu merayap ke sana, suka bau kat kedai tu, wangi.. Hehe

Sumber Dari : GuruCoklat


Sumber Dari : bobolaut98

2 comments:

  1. Salam. . Peminat coklat homemade? Ingin menjana pendapatan dgn coklat kegemaran terkini? Sila klik http://www.buatcoklat.com/index.php?ref=mamajue

    ReplyDelete