Thursday, June 30, 2011

Clean & Clear - Clear Fairness

Bismillahhirahmannirahhim...
Sapa dah try Clean & Clear yang baru ni, aku dengan adik aku da try da. Jawapannya, sangat bez kerana selain muka tak berminyak, macam minyak masak. Moisturizer dia SPF30 tau!!! Cleanser dia pom bez. Sebab, dulu dah pena pakai macam2, muka berminyak jer.. Tu yang beralih arah guna CC yang baru ni...

Size 50ml moisturizer rege RM 15 lebih.. Tecik jer, tapi puas hati pakai.

** Pena da pakai Garnier dulu, tapi muka still berminyak, kalo jalan tengah panas lagi la, maybe tak seswai dengan aku, seswai dengan orang lain. Cam CC ni gak, maybe seswai dengan aku & adik, dengan orang lain maybe ada yang tak seswai... Ada gak yang seswai. So, senang citer selagi tak jumpa yang seswai dengan kulit memang susah kan, hehe...

** Ni pom tak tau la aku dapat pakai sampai mana, sebab aku mudah sangat tukar2 pakai.. Hehe..

No comments:

Post a Comment