Friday, January 1, 2010

Tinggal Kenangan

Bismillahhirahmannirahhim...


Salam pagi Jumaat. Eh'eh... Dah tahun baru la. Hmmm... Sambil aku manaip neh, ditemani ujan tau kat luar. Sejokkk jek. Aku takleh nak tdo r. Mesti sebab minum kopi pagi takdi. Tak rasa ngantuk pon. Pas tengok konsert Dewa 19 kat Ria tadi aku baring la, tapi mata tetap gak celik. Sempat lak tengok program adik aku kat cenel Discovery. Pastu kan, tengah nak lelap2 tuh, tiber lak tingat kat mamat tuh, ala mamat tuh la.. Yang chenta pertama aku tuh. Yang dah kawen tuh la. Bukan sengaja maaaa.... TERRR ingat jer, ni gara-gara tengook citer Devdas takdi ni (tiber jer salahkan SRK lak..)

Mungkin dah tertulis aku & dia tidak di ciptakan untuk bersama. Kami ditakdirkan untuk menjadi kawan, sahabat & bercinta tapi tidak untuk hidup berdua hingga ke akhir hayat. Mungkin aku ni bukanlah yang terbaik untuk dirinya.

Ermmm, tapi kan masa aku balik raya haji dulu, aku tesempak lak dengan dia. Mak aaaaaiiiii aku punya geram sampai naik ketar badan. Aku ni rabun sket, tapi masih nampak lak nombor kete dia masa tuh. Masa tuh aku nak bli jagung kat Pasaraya T** T**, sambil2 borak dengan adik aku, aku pandang2 kat jalan tempat parking. Boleh lak aku ak perasan bila masa dia masuk parking tuh. Yang aku perasan, aku ternampak kete merah, dengan number plat yang memang aku dah tau. Apa lagi, bila nampak jer kelibat dia teros aku jadi tak tentu arah, menyumpah gak la maser tuh sebab aku memang kalo boleh dah tak nak ternampak dia lagi. Bila aku nampak tudung wife dia, cepat2 aku pusing & turun bawah, nyuruk kat sebuah van. Fuhhhh... Ni la yang watkan aku tak suka berada dalam situasi macam ni.

TinggaL Kenangan - Saleem

Pernah Ada Rasa Cinta
Antara Kita Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu

Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Bintangku

Jauh Kau Pergi Meninggalkan Diriku
Di Sini aku Merindukan Dirimu
oohhh
Kini ku Coba
Mencari Penggantimu

Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu

Oh Kekasih

Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita

Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu

Oh Bintangku
Jauh Kau Pergi Meninggalkan Diriku
Di Sini aku Merindukan Dirimu
oohhh
Kini ku Coba Mencari Penggantimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu

Oh Kekasih

Pernah Ada Rasa Cinta Antara
Kita
Kini Tinggal Kenangan....

Nota Kecik : Lagu ni ditujukan khas untuk diri aku, tima kaseh banyak la untuk aku tu yer, wat susah2 jer tuju2 lagu.. Kekekeke

No comments:

Post a Comment