Thursday, May 28, 2009

Sedap.. Sedap..!!!

Bismillahhirahmannirahhim...

Hari Sabtu lepas, aku ngan mak wat Laksa Sarawak, adik aku dah balik.. Besela, wat la menu spesel sket ujung2 minggu. Kitaorang saja wat banyak pasal ajak kawan2 mak sekali.
Laksa yang dalam gambar ni, dah 2nd round aku makan.. Kalo 1st round.. Kuah dia merah jer, hehe..

Nama kek lapis ni lak, Kek Lapis Evergreen. Salah satu kek lapis yang terkenal kat Sarawak ni. Rasa dia memang sedap. Kalo dah guna "butter cap tong" bak kata kawan aku tuh, hehe.. Butter cap tong, sama la jugak dengan Butter New Zealand (dlm tin) tu, yang org wat tart gulung tu, mmg sedap guna butter ni. Rasa dia lagi sedap dari kita guna butter yang lain, cam.. Buttercup ker. Kek ni, Kak Ida yang kasik, masa dia datang jamuan umah aku petang Sabtu lepas.

No comments:

Post a Comment