Wednesday, May 20, 2009

My Dear Ashraf...

Bismillahhirahmannirahhim...

Nama baby ni ialah.. Amirul Asyraf B. Saiful Idham.. Dia ni anak kepada kawan aku kat Sibu ni.. Umah kitaorang dekat jer.. Ashraf membesar depan mata aku.. So, dari kecik aku dah amek gamba dia sampai sekarang..
Ni, time umo sebulan lebih, mama dia bawak datang umah aku, time tuh aku tinggal kat umah Jalan Tuanku Osman
Time ni.. Aku lak gi umah dia..
Time dia dalam kosi roda ni, kitaorang konvoi gi pantai Kabong.. Pandai possing yer.. Hehe.. Suka gamba neh, cute jer dia..
Time raya puasa.. Ska-ska ati jek nak makan cawan kertas tu.. Hehe..

Layan gambo2 dia jap.. Hehe..

Orang suh dia naik kete tuh, dia gi tolak lak.. Hehe..
Masa dia men2 kat umah aku yang kat area umah dia.. Dia memang suka masok dlm gobok tuh, kalau kena kurung, lagi dia suka.. Hehe..

Haa.. Ini la family Asyraf..
Ngan papa & mana dia.. & kakak dia... Amira

No comments:

Post a Comment