Friday, April 3, 2009

Selamat Hari Lahir... Untuk Aku!

Bismillahhirahmannirahhim...
Hari ini, bersamaan dengan 3 April, merupakan hari lahirku. Yang keberapa..? Kemon, aku takkan mengelak/menyorok tentang umo. Besday yang ke-29 tahun la...

Adik aku anta msg kul 12:08:00am..
" Hepi Besday yg ke-29.. hehe.. 29 dow.. haha.. bla mau kawen?
k la.. bye bye.."

Ni lak msg dari boyfriend dia kul 12:31:19am..
"hi kakti..happy besday..aa..semoga panjang umur n murah rezeki.."

Kepada sesapa yang wish kat fb/fs, aku ucap tima kaseh sangat.. Dengan doa korang sume, harap aku akan terus tabah & menjadi insan yang berguna, anak solehah.. Amin..!!!
Aku tak sambut pun. Pes, pasal adik kesayangan aku takder kat sini. 2nd lak.. Aku rasa dah takder kepentingan. Sejak aku kembali single mingle ni.. Aku malas dah nak sambut2. Aku biar jer hari tuh berlalu. Cuma pada hari ni, aku rasa agak istimewa sket pasal jatuh pada hari Jumaat. Penghulu segala hari.. Semasa aku berdoa, aku tak minta lebih, cuma cukup supaya diberikan aku kekuatan, kesejahteraan, kebaikan, rezeki serta jodoh yang telah Allah s.w.t tetapkan untuk aku.. Kalau ikutkan hati, aku memang dah give-up. Tapi, bila pikir aku dengan adik jer permata hati mak & abah, maka aku paksa jugak diri aku supaya buang perasaan kecewa tuh jauh2. Bukan mudah sebenarnya, tapi aku cuba & tawakal.. Allah s.w.t tak suka pada orang yang cepat putus asa..
Kemon Aloi, bangkit lah.. Sebelum kau terus terduduk buat selama-lamanya.
Adiossssssssssssss....

No comments:

Post a Comment