Friday, April 24, 2009

The Nightmare Before Christmas

Bismillahhirahmannirahhim...

Haaa.... Kali nih aku nak citer pasal salah satu koleksi aku yang serba tak berapa nak lengkap ni.. Hehehe... Aku perkenalkan.. Dia ni watak utama dalam citer The Nightmare Before Christmas.. Lama dah citer ni tak silap tahun 1993.. Maser tuh aku form 1. Ok, nama makhluk ni adalah Jack Skellington.. Nama awek dia.. Sally. Tapi aku tak minat awek dia, tengok la.. Mana ada aku bli barang-barang dia apatah lagi patung si Sally tuh.. Huiiii... Sori, i'm not interested.. Hehehe...


Kat ataih tuh merangkap yang dalam gambo yang aku snap tuh.. Ada la beberapa barang si Jack.. Stakat ni, tu jek la yang mampu aku kumpul.. Hahahaha... Ada aku tikam kat fun fair, dapat maser men baling bola ping pong. Ala.. Kan ader kan, kalo kene kat tempat bertanda merah tuh, dapat la adiah... Hehehe... Tabung tuh mula aku guna jugak, tapi mak aku kata.. Kalo tutup lampu, dia bercahaya jek kaler ijau.. So, macam sereeeemmmm ler kan.. Kakakaka... Pastuh, aku simpan la lam kotak khas dia. Ada gak member kasik patung dia time besday aku... Sukek gilek aku.. Har har har...

Yang ni lak.. Beg jalan-jalan aku. Maser memula beli... Memang aku pakai, pegi sana-sini.. Tapi pastuh aku simpan, sayang lak nak wat pelasak, kang kotor.. Tercabot segala waner dia.. Rugi jek... Gi pun mana tau nati ilang ker kene culik beg aku ni, pasal purse Jack aku yang panjang dah pena ilang dah.. Makhluk maner tah yang rembat, siot jek. Ngan ringgit yang berjumlah $150 lebeh-lebeh sket.. Pastuh, I.C aku, kad ATM Maybank.. Gambar aku lak ada lam tuh pong kenek rembat skalik.. Siawww tol lah....

K.. Nampak kan muka Jack yang besooo tuh.. Haaa.. Ini adalah pezen dari mybezfrenz bernama
Khairul Hazreen.. Pezen ni aku dapat masa besday aku ni.. Muka Jack ni sebenarnya ialah beg. Beso tau beg ni.. Boleh lak wat balik2 kampung, gi bercuti segala.. Katakan lah kalo aku gi jenjalan tengah orang ramai skalik aku tersesat, terhilang dari pandangan mata family aku... Leh la dorg carik guna beg ni.. Dari jauh jek dah nampak.. Hahahaha... Mesti korang kata, apa susah.. Kalo ilang.. Enpon kan ader.. Tapi, mana tau time sesak gitu time tuh la beteri lak kong... Haaa...

K.. Ni lak payung dia.. Sayang woo kat payung ni.. Maser beli dulu.. Tinggai satu ni jek.. Huhu..
Kat bawah ni merangkap beg kegunaan harian aku.. Sonang pasal.. Boleh masok enpon, RM, kunci umah.. IC fotostat aku.. ( Sejak purse kene rembat, tak berani bawak IC ori.. Kalo ilang lagik skali kenek denda... $300 weiii, pasal dah pena ilang 2x )
Bawah sekalik baju dia la.. Hehe...

2 comments: