Wednesday, April 15, 2009

Aduiiii... Esemen...

Bismillahhirahmannirahhim...

Hari ni, pagik tadik, aku rasa dah semacam, Sebenarnya, sejak Ikeen sajes aku suh aku wat mende alah tuh, memang semangat pon datang berkobar-kobar. Tapi, bila tibe hari nak langsung, aku dah cuak. Esemen.. Caner ni? Semalam aku beli bahan, pastu aku wat, aku ikut step by step.. Cuma disebabkan aku wat hanya untuk 10 cawan air pasal nak test market jer, maka dadih aku tercair sket. Seblom ni aku wat banyak, bila dah potong jadik sket ni mula la aku tersalah kiraan untuk agar2 dia. Aduiii... Walopun begitu, pagik2 lagi Nasrul dah YM kat aku, dia kata sedap. Dia beli perasa stoberi. Dia suh aku wat keras sket esok. Yerla, aku cakap, hehehe.. Tapi, mulala aku dok mikir plak, ada ker orang nak beli lagik esok? Pasal dorang dah rasa hari ni. Huhu... Tapi, esok aku nak jual puding mangga lak.. Tak sama ngan dadih. Erm, takperla, terai ajer kan. Aku pujuk gak diri aku, tak salah untuk mencuba, bukan nak mengharap tinggi menggunung sambutannya, cuma aku harap segala2 nya akan okek. Amin...

No comments:

Post a Comment