Monday, March 9, 2009

Who Am i..?

Salam Maulidur Rasul...
Hari ini, aku nak perkenalkan diri aku.
Tak secara detail la.. Sket2 cukup r..
Dari mana datangnya nama ALOI. Yeahh... Meh sini aku setori mori.
Nama Aloi ni datangnya semasa aku skulah menengah kat Tengku Kudin, Raub Pahang.
Masa tuh group aku sebok nak wat nama gelaran kat sekolah.
Salah satu siri sitkom SENARIO, Mazlan ada membawa watak nama Aloi.
Sejak itu, aku diberi nama Aloi. Bukan di skulah jek, masa aku stadi kat Seremban, dak2 sana pon pangey aku nama Aloi. Dak laki pangey aku Aloi. Jarang pangey nama sbenar aku.
Aku pun sukek dipangey sedemikian. Secara saintisnya :

Aloi : campuran dua/tiga jenis unsur logam mengikut peratus komposisi yang ditetapkan seperti; keluli (99% ferum dicampo dgn 1% karbon), piuter (91% stanum dicampo 2% kuprum & 7% antimoni), loyang (70% kuprum dicampo dgn 30 zink)

So, mimang sah2 takder kene mengena ngan diri aku kan..?? Hahaha..
K, nama sudah. Apalagi...

Aku suke minum..

Aku suke masakan pedas.. Aku suke citer katun, animasi.. Paling suke citer Monster. Inc..

Aku suke citer Korea, Jepun & Seangkatan dgnnya...

Aku suke wane putih, coklat, biru, ungu & hitam.. Merah pun boleh la..

Aku suke sukan badminton. Kalo ada game kat tiwi.. Ni antara pemain yang aku suke tengok. Tak kesah la dorang lawan ngan omputeh ke, Korea ke, Indon ke..

Pastu, aku suke tengok bola. Tapi, kalo Chelsea jek la yang men... Dah terang lagik bersuluh.. Opkos la aku Fan Chelsea... Hadoyai... Wakakaka...

Aku suke music. Aku suke apa saja jenis rentak music accept... JAZZ!


K... Cukup sampai di sini saja aku perkenalkan diri. Adiosss..

NOTA SEMPOI : Ada banyak lagik yang aku ske. Tapi cukup la ini sahaje.

No comments:

Post a Comment