Sunday, March 29, 2009

Pindah Umah...


Bismillahhirahmannirahhim...
Semalam, seblah pagi. Secara siaran langsung aku & keluarga pindah akhirnya. Sebelum tu, ulang-alik jugak la angkut barang, punggah nek turun tangga dari umah lama. Mai aaaiiih, ponat badan. Bergogar lutot den. Aku & abah aku je punggah barang2 yang boleh muat nek kete, barang2 besa, semalam la. Ada kawan2 abah tolong. Tima kaseh yang tak terhingga kat Nasrul, Mahazi, Azad, Wan, Abg. Epol & Pakngah aku... Jasa korang tak dapat eden nak balas, hehe.. Mak tolong sket2 jek la, pasal dia tak larat turun naik tangga. Umah sekarang dia suka la, umah taman. Dah tak tinggal kat umah kedai 3 tingkat lagi, huhu... Ada gak amek2 gambo time aku & abah punggah barang, tapi tak sempat upload lagi. Manyak hal nak setel.. Umah baru ni pon tak amek lagi gambar. Tapi, bulan depan, pindah umah seblah plak, pasal dapo dia besa sket. Yang ni, ok.. Cuma dapo & toilet agak mengerikan jer.. Hua hua hua..

No comments:

Post a Comment